نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2834
-
الف
+

رویگری: داستان تنهایی خودم را نوشتم / اگر پول دوره های درمانی ام را تمویل کنید، ادامه می دهم

«رضا رویگری» بازیگر سریال ملکوت از ساخت یک فلم بلند و نیمه بلند خبر داد.

«رضا رویگری» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران که این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند از فعالیت‌های جدیدش خبر داد.

به گزارش آی فیلم2،  «رضا رویگری» بازیگر پرآوازه تلویزیون و سینمای ایران می گوید که متأسفانه حال مساعد ندارم و بیمار هستم. اگر بتوانم فیزیوتراپی انجام دهم بهتر می‌شوم. اگر کسی باشد که پولش را تمویل کند حتماً می‌روم.

وی در خصوص پیشنهادهای کاری خود گفت: فعلاً که پیشنهادی نیست اما دیگر از این جنس کارهایی که دو سه سال اخیر قبول کردم، نمی‌پذیرم و برای یک سکانس کار نمی‌کنم.

رویگری درباره احتمال حضور در سریال «سلمان فارسی» که این روزها در مراحل پیش تولید قرار دارد می گوید: کار آقای میرباقری از خزان شروع می شود؛ چند ماه پیش او را در محفلی دیدم و پرسیدم که آیا من هم در پروژه جدیدت هستم یا نه، که آقای میرباقری گفت مگر می‌توانم از تو بگذرم و مگر می‌شود تو در این سریال نباشی.

این بازیگر کهنه کار ایرانی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: به تازگی می‌خواهم یک کار تیاتر کارگردانی کنم و در یک نمایش هم بازی کنم. نمایشی که قرار است در آن بازی کنم نمایشنامه «حسن کچل» نوشته علی حاتمی است و کار دیگری که کارگردانی آن را برعهده خواهم داشت نمایشی با عنوان «ریحانه» است که امید اسدی متن آن را نوشته است.

رویگری درباره فعالیت های دیگرش می‌گوید: می‌خواهم یک کار سینمایی هم شروع کنم. یک سناریو دارم و سال هاست که می خواهم آن را بسازم اما بر مبنای قانون ایران فلمساز قبل از ساخت فلم بلند باید یک فلم کوتاه ساخته باشد. به همین خاطر من هم فلم نیمه بلند «تنهایی» را ساختم. داستان تنهایی را خودم نوشتم که قصه‌هایی مربوط به ایدز و تنهایی دارد.

وی در ادامه به خبرنگار قدس آنلاین گفت:  فلمی که می‌خواهم بسازم یک کار نوستالژیک است که به نظرم بسیار عجیب و غریب است و داستانش را خودم نوشتم که راجع به دوران طفولیت و شیطنت‌های نوجوانی است و قصه ای طولانی دارد. در ذهنم نیست که خودم هم در این کار بازی کنم اما اول باید کار شروع شود تا در مورد آن تصمیم بگیرم.

رضا رویگری در فلم های پرفروش و محبوبی مانند «عقاب‌ها» (۱۳۶۳) ساخته «ساموئل خاچیکیان» و «اجاره‌نشین‌ها» (۱۳۶۵) به کارگردانی «داریوش مهرجویی» نقش آفرینی کرده است.

همچنان این بازیگر ایرانی در سریال «ملکوت» که ماه رمضان سال گذشته از آی فیلم 2 نشر شده بود ایفای نقش کرده بود.

ب م/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر